Pentru ministrul Transporturilor și PSD, infrastructura județului Brăila nu există

Deputatul liberal Vasile Varga a lansat critici dure la adresa ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, pentru lipsa acestuia de implicare în construcția de drumuri expres și în reabilitarea infrastructurii rutiere din județul Brăila. În opinia acestuia, ministrul Cuc este incapabil să dezvolte o viziune pe termen mediu și lung de dezvoltare a infrastructurii rutiere și nu a ținut cont de niciun amendament depus de parlamentarii liberali brăileni la proiectul de buget pe anul 2019, chiar dacă mai bine de 80% din drumurile județului Brăila au nevoie de reabilitare.

”În fiecare an, noi, parlamentarii brăileni din opoziție, am depus amendamente la proiectele de buget, pentru construcția de drumuri expres Brăila – Focșani, Brăila – Slobozia. În fiecare an, ne-au fost respinse de majoritatea PSD-ALDE, care nu ia în calcul faptul că ne aflăm în inima Bărăganului, unde activitatea agricolă este intensă, iar transportul cerealelor trebuie să se facă rapid și în condiții de siguranță. Nu ține nimeni seama de o altă realitate, aceea că, din iunie și până în septembrie, sute de mii de mașini tranzitează județul Brăila, în drumul spre litoralul românesc sau cel bulgăresc”, a spus Vasile Varga.

Incapacitatea ministrului Răzvan Cuc de a dezvolta proiecte reale de dezvoltare reiese și din atitudinea acestuia față de directorii din Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și a celor din Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri. În opinia sa, aceștia s-ar face vinovați de ritmul prea lent în care se derulează construcția de drumuri și autostrăzi și cărora li se cere acum o execuție bugetară de 50% până la sfârșitul lunii iunie și de 100% până la sfârșitul lunii decembrie.

”Ministrul Cuc, aflat pentru a două oară la conducerea ministerului Transporturilor, are nevoie de un «Acar Păun» în rândul oamenilor din subordine, care însă nu pot face nimic pentru că nu au bugetul pentru anul 2019, întârziat mai bine de trei luni. Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri nu pot emite un ordin de începere a unei lucrări ce nu poate fi decontată. Și, dacă în instituțiile din teritoriu sau de la București, se mai găsesc încă specialiști care știu cum trebuie organizate lucrurile ca să intrăm în rândul țărilor civilizate, incompetența guvernanților, absența marilor proiecte prin care să fie atrase fondurile europene rămâne problema reală, care ține România pe loc”, a mai precizat Vasile Varga.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *