Proceduri noi pentru depunerea dosarelor de pensie
Din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19, Casa Judeţeană de Pensii Brăila anunţă; că, începând cu data de 18 martie, pe toată durată decretării stării de urgenţă, va lua unele măsuri.
“Având în vedere prevederile Decretului Presedintelui României nr.195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României precum şi măsurile dispuse de Casa Naţională de Pensii Publice, pentru a se asigura drepturile la pensie ale persoanelor beneficiare fără expunera acestora la riscurile legate de răspândirea şi infectarea cu COVID-19, vă comunicăm următoarele:
Incepând cu data de 18 martie 2020, pe toată durata stării de urgenţă
- Activitatea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculări se va realiza doar prin telefon sau e-mail astfel: – nr. de telefon: 0239. 611388; 0239 611389; – e-mail: comunicare@cjpbraila.ro; cereri@cjpbraila.ro
Datele necesare vor fi preluate de angajaţii C.J.P. Brăila în vederea înregistrării cererilor urmând ca ulterior persoanele să fie contactate (telefonic sau prin e-mail) în vedere depunerii în original, respectiv copie, a documentaţiei necesare stabilirii drepturilor, în plic închis la sediul instituţiei.
- In situaţia copiilor urmasi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgenţă.