Proceduri noi pentru depunerea dosarelor de pensie

Din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19, Casa Judeţeană de Pensii Brăila anunţă;  că, începând cu data de 18 martie, pe toată durată decretării stării de urgenţă, va lua unele măsuri.

“Având în vedere prevederile Decretului Presedintelui României nr.195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României precum şi măsurile dispuse de Casa Naţională de Pensii Publice, pentru a se asigura drepturile la pensie ale persoanelor beneficiare fără expunera acestora la riscurile legate de răspândirea şi infectarea cu COVID-19, vă comunicăm următoarele:

Incepând cu data de 18 martie 2020, pe toată durata stării de urgenţă

  1. Activitatea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculări se va realiza doar prin telefon sau e-mail astfel:                                                                                                                                                                 – nr. de telefon: 0239. 611388; 0239 611389;                                                                                                                         – e-mail: comunicare@cjpbraila.ro; cereri@cjpbraila.ro

Datele necesare vor fi preluate de angajaţii C.J.P. Brăila în vederea înregistrării cererilor urmând ca ulterior persoanele să fie contactate (telefonic sau prin e-mail) în vedere depunerii în original, respectiv copie, a documentaţiei necesare stabilirii drepturilor, în plic închis la sediul instituţiei.

  1. In situaţia copiilor urmasi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgenţă.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *