Sfaturi pentru o alimentație sănătoasă de Revelion

Nutriționiștii și dieteticienii atrag atentia pregătrii unei mese delicioase și sănătoase pentru cei care doresc să petreacă Anul Nou cu familia sau prietenii la o masă frumoasă la cumpana dintre ani.

În general, pe masa de Anul Nou sunt multe feluri de mâncare. Cu toate acestea, din cauza meselor consumate în timpul nopții, multe probleme pot aparea precum indigestia și cefaleea care pot fi întâlnite atât în ​​acea seară, cât și a doua zi.
Nutriționistii și dieteticienii afirmă că ar trebui să fii atent la ceea ce mănânci și ce trebuie sa bei pentru a nu avea probleme de sănătate. Evită mesele excesiv de grase, băuturile zaharoase, acide și carbogazoase.
Nu trebuie să numărați caloriile pentru a pierde în greutate. De asemenea, cei care fac diete pot consuma cantități adecvate de alimente în noaptea de Revelion. Pentru că a ține dietă nu înseamnă a renunța la mesele pregătite atunci când te întâlnești cu prietenii și familia. Curcanul poate fi consumat cu alimente cu indice glicemic scăzut și bogat în fibre, cum ar fi dovlecelul, brocoli, ridichile, vinetele și conopida. Preferat ar fi metoda de coacere în loc de prăjire care este cel mai important factor pentru sănătate.
A doua zi alune, migdale, ouă…
Este necesar să mănânci puțin câte puțin, nu toate deodată. Castraveți, morcovi, fasole, varză, țelină, nap și iaurt, precum și pere, mere, caise uscate, salate cu ulei de măsline și lămâie, preparate din fructe și legume. Este esențial să consumați multă apă sau să beți apă minerală pe tot parcursul nopții. A doua zi după Revelion, de Sf. Vasile ziua poate fi începută cu multă apă, ovăz cu iaurt, măsline, ouă și ghimbir. Cei care doresc pot consuma si seminte oleaginoase precum nucă, alune de pădure, migdale, seminte de dovleac.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *